Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 (Regner med at jeg ikke kan forvente noe strippeshow akkurat
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Hehe... Nei, hun stripper mormunnen. Hvis du er myk og moden kan hun med to fingre bearbeide og dra litt i den så åpningen blir større. Mange sier det gjør vondt, men jeg synes ikke det. Var bare litt ubehagelig, men ingen smerter.
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, jeg forestilte meg at det hadde noe med ufrivillig avkledning å gjøre ja:) Det er når jordmor drar litt i en livmorhals som en en anelse åpen, for å fremprovosere riene:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 At de tøyer på livmormunnen for å prøve å sette i gang fødselen/ modne klar til fødsel.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 At hun stikker noen fingre oppi, røsker og drar litt for å irritere og kanskje starte noe. De fleste syne det gjør sinnsykt vondt, men jeg kjente faktisk minmalt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk for svar alle sammen, da lærte jeg noe nytt i dag også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå