Gå til innhold

Hvorfor er det bare mannen som får synge de tøffe sanga til unga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten å skryte, og uten å mene det stygt, så synger jeg tre ganger så fint som han. Jeg sang faktisk i Norges Ungdomskor for ørten år sia! Likevel må jeg sitte og gnure på Bæ bæ lille lam og Den dag kjem aldri og Kringsatt av fiender. Fine sanger, men 5 kvelder i uka? Til nå har jeg hørt Donkeyboy og White lies fra loftet. Depeche Mode er også en gjenganger. Og så tittelsporet fra Døden på Oslo S.

En smule indignert og snurt. Og litt vondt i magen grunnet for mye sushi, men det er en annen sak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns rett og slett du skal ta deg til rette! :-)

Skrevet

Mannen er den eneste som får lov til å synge "vettom tu de jønle" (welcome to the jungle) i easy listening-versjon, mens jeg kun får synge "trollmor" og "alle killebukkene"! Har spurt så fint om han vil at jeg skal synge "I will survive" og ymse ABBA-sanger jeg sang for han da han var nyfødt, men "det går greit, mamma!".

sukk.

Skrevet

la far ha donkeyboy og alt det andre for seg selv. du kan bedrive aktiv påvirking igjennom å synge "internationalen" og "kammerater" :D

(jeg får ikke synge i det hele tatt, småen mener at det hindrer han i å høre og når jeg spør hva han hører om jeg ikke synger så sier han "det vet jeg jo ikke enda". ingen kan argumentere mot det og det er en koslig måte å si "mamma du synger som en gjennomsnittlig sau" på)

Skrevet

Her skal bursdagssangen synges hver kveld, først på spansk og så på engelsk. Pakket inn med Trollmor og Mikkel Rev og Twinke Twinkle, men noen ganger drar jeg en spansk flamencosang og da sier hun "Noooooo!!" med mindre hun allerede har sovnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...