Gå til innhold

Det er aldrig forseint, far og sønn er forent........:o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake ( tidlig i høst ) skrev jeg at min sønns far hadde kontaktet ham etter 21 år og ønsket kontakt med ham.De har aldrig hatt kontakt tidligere.

Da var det flere av dere som reagerte negativt på at jeg skrev her om det,og hvorfor det var negativt aner jeg egentlig fortsatt ikke.

Hur som helst ,dette var stort for sønnen min og selvfølgelig

også for meg siden dette har vært et stort tomrom og et savn

i min sønns liv. I helgen trefftes de for første gang, og det har klaffet fullt ut. De storkoser seg i hverandres selskap og prøver alt de kan å bli kjent med hverandre. Også vi har truffet ham og hans fru, og det føles bra. Vi er alle enige om at fortid er fortid og nå skal fremtiden bygges.

Dette er stort........ :o)

Godt å se far og sønn forent.

ps har min sønns tillatelse om å snakke åpent også om dette (for de som måtte lure)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ja bedre sent enn aldri:) Så koselig at de endelig får hverandre inn i livene sine. Kan tenke meg at det er en påkjenning å ikke ha noen kontakt med en av foreldrene i det hele tatt:)

Skrevet

Så fantastisk bra! Håpar forholdet varar utover den første "forelskelsen" om eg kan formulere meg slik, og at dei kan ha eit fint far/sønn-forhold resten av livet.

Skrevet

Så herlig:-)

Flott å lese positive innlegg her inne:-)

Skrevet

Herlig og fantastisk ;o) Dette unner jeg din sønn virkelig!

Skrevet

Så herlig =)

Finnes vel ikke noe bedre enn at familie blir gjenforent =)

Skrevet

Nei dette er virkelig stort fra ende til annen. Håper virkelig de klarer å bygge opp et sterkt vennskap for fremtiden. Men dette er en god start :o)

Skrevet

Å, jeg får tårer i öynene :) Har selv en sönn som aldri har truffet sin pappa.

Skrevet

Så flott!

Traff min far for første gang da jeg var 27, godt å vite "hvor" en kommer fra og høre om familien ens på den andre siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...