Gå til innhold

Sjå her for UL-bilder frå 10+1 :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok privat UL på onsdag, her er bildene.

Vanleg 2d:

http://lh3.ggpht.com/_Fdwf2By3WkI/S2mzT5lq5uI/AAAAAAAAJmU/y1aXJFyHDGo/ultralyd%202d%20030210.png

Og 3d:

http://lh5.ggpht.com/_Fdwf2By3WkI/S2mzN33gDnI/AAAAAAAAJmM/uS-WKyHiDSE/ultralyd%203d%20030210.png

Ifølge mine berekningar var eg 10+1 onsdag, ifølge størrelsen på fosteret (28mm) var eg 9+5 då. Spelar lita rolle, så lenge alt såg veldig bra ut. Hjertet banka og banka, og den litle peanøtta sprella vilt med beina.

Tok for øvrig UL på Balderklinikken i Oslo, det kosta 980 kroner og gynokologen var veldig flink og hyggeleg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig <3 gleder meg masse til uke 10 da jeg skal selv :D

Skrevet

Oi, så spennende! Takk for at du delte disse med oss! :-)

Skrevet

takk for at du delte bildene med oss :) Er selv 10 +1 i dag - å får ikke se min lille før i beg a april....

Men så han/hun da jeg var 6 +2, men det var bare en liten bønne da...:)

Skrevet

Nå ble jeg overbevist! Vi skal på tidlig UL samme hvor unødvendig folk mener det er :) Vil også se :)!

Skrevet

Å så gøy å se:) Jeg er 10+2:) Så da vet jeg hvor stor den ser ut nå:)

Skrevet

Jeg får ikke åpnet linken din.. prøvd og kopiere den inn i adresselinjen,men får ikke åpnet det.. skal det gjøres på noen annen måte?

Skrevet

Der var ett mellomrom i hver av linkene som du må fjerne, da funket det for meg iallefall!:)

Skrevet

Jeg fikk kun åpnet den vanlige,men jeg ble overrasket over hvor mye babyen hadde utviklet seg!!! Blei veldig spent her jeg nå... Venter bare på og runde 12 uke jeg:-)

Skrevet

Hm. Så rart at linken ikkje funkar for alle - her funkar han heilt utan problem... Kanskje det hjelper å ta vekk det mellomrommet ho over nemnte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...