Gå til innhold

I'm jealous cause I love u; liker dere den sangen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tom, intetsigende kosedukkesang. Sukkersøtt, så søtt at det blir kvalmende.

Usj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Skrevet

Hehe, så delfinalen sammen med svogeren min som er amerikansk. Han holdt på å le seg ihjel. "I am sorry if I choke you"(eller hvordan det skrives). De bruker visst ikke det i overført betydning der:D

Skrevet

Jeg tenker at det er en typisk mgp-sang;-) Jeg ser på mgp i kveld, noe jeg vanligvis ikke gjør. Så det sier seg selv at jeg ikke er blodfan av typiske mgp-sanger. Men synes ikke den sangen er den verste. Likte ikke sangen til Maria H.S, og liker ikke den sangen til ho som synger nå. (Maria A.)

Skrevet

Sangen til Maria H S begynner visst med (blant annet) "you keep my head and feet on the ground". Rompa i været, da antar jeg. Tor med hammeren medforfatter?

Skrevet

Likte Venke Knutson eg, heilt til eg høyrde den sangen! Plutselig verka ikkje dama like smart! ;-)

Skrevet

Tror kanskje sukkersøtt var tema på mgp i år. Jeg så på kun fordi Kok var med, så mulig det er sånn alle åra, hva vet jeg. Men noe så intetsigende og vanvittig ekle sanger skal man lete lenge etter spør du meg!

Skrevet

Liker ikke!!! Har bare hørt den såvidt i kveld, men det er ikke noe jeg ville hørt på igjen frivillig!!

Skrevet

Søt sang med et fengende refreng.

Skrevet

Tankeløst mas,og akkompagnert av Venkes "flirting" ble det uholdbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...