Gå til innhold

Hadde gitt mye foren natt med Ben i A1!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært betatt av han siden jeg var liten og de var populære sist. Han har ihvertfall ikke tapt seg med åra. Hadde sluppet alt jeg hadde i hendene om jeg fikk et tilbud av han altså, og han er faktisk den eneste "kjendisen" jeg har tenkt det om:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han kan du ha for deg selv. Jeg tenner på menn, ikke fløtepuser.

Skrevet

Jeg er også egentlig en sånn som liker mannemenn, men Ben er noe helt spesielt. Også har han hår på brystet da:P

HI

Skrevet

Jeg er helt enig! Som regel syns jeg ikke menn er så veldig mye å se på, bortsett fra mannen min da ;) Men Ben er et unntak. Jeg er nok litt kresen :P

Skrevet

Jeg var også en av hans største fan når de var på topp, trodde seriøst vi skulle gifte oss en dag.. Haha!!

Skrevet

Ikke alltid hår på brystet er samme som å være mandig....

Skrevet

Var veldig "forelska" i han da jeg var yngre, hehe, han er jo fortsatt utrolig pen/søt, vil ikkje klassifisere han som sexy akkurat, men veldig pen!

Er heller ikke sånn at jeg ser så mye på andre, men han er jo virkelig noe å se på da, hehe. Hadde slike tanker om Leonardo Di Caprio og i hans Titanic-dager, han er liksom mere kjekk/sexy i mine øyner :) *sikle*

Skrevet

jeg var også betatt av han da de var på topp, å syntes fortsatt han er ganske hot!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...