Gå til innhold

Tips til karneval???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hva en jenta på 2 1/2 kan kle seg ut som på karneval i bhg?? I fjor var hun prinsesse, og vi tenkte oss noe annet i år. Enten bør kostymen være billig eller enkel å lage selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har masse forskjellig på nille som ikke er så dyre.. koster rundt 150 kroner..

jeg syns bie eller ku kostymet var kult =)

Skrevet

personlig syns jeg det er utrolig kjedelig og unødvendig å kjøpe sånne drakter. blir jo mange like, og helt upersonlig, og hva i all verden skal man gjøre med draktene etterpå??

Hadde jeg vært flink til å sy skulle jeg lagd noe ordentlig selv, men jeg velger å gjøre det enkelt. Frøkna på to skal vere mus med brun strømpebukse, brun body, hale og mikkemushårbøyel. og litt sminke om hun vil.

Skrevet

Pippikostyme kan du lage enkelt selv med to strømpebukser i forskjellig farge, og en litt stor t-skjorte. Klipp av den ene foten på hver og bruk de til å lage lapper som du kan lime på skjorten. Parykken er billig, men du trenger jo ikke den, og spørs om lillejenta vil det :)

Marihøne eller bie kan du lage med å lime striper eller prikker på skjørt og overdel. Jeg pleier bruke filt og tyll. Det er billig. Vil du ha vinger kan du tre en tynn strømpebukse på en ståltrådform og spraymale i riktig farge. Festes på bukseseler om du har...

Cowgirl er enkelt med dongeri og rutet skjorte om du får tak i det. Jeg klippet av en av storebrors..

Hvis du søker på burda, simplicity eller andre mønsterprodusenter så kan du sikkert finne noen du kan bli inspirert av :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...