kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Han er 6 år og en veldig fysisk aktiv gutt. Vi har vært i Mumiverden, Legoland og Kristiansand dyrepark/Sabeltann tidligere. Tenkte en varighet på litt i underkant av en uke. Resten av ferien skal vi tilbringe på en familiehytte. Noen som har noen tips? Hadde ellers også vært fint med tips til hva vi kan finne på av dagsturer/aktiviteter i Oslo.
*Lissi* Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Vi skal til Lalandia og Legoland 1 uke, og deretter blir det Dyreparken i Kristiansand. Resten av ferien skal vi ta noen småturere til familien:-)
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Hva med fottur i fjellet, sove på turisthytter?
togutter-08og10 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Vestkysten av Sverige har mange flotte perler. Gøteborg og Liseberg? Skara Sommarland? Det kommer jo ann på hva han liker da.
Devil in disguise Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg skal ha med gutten min på 5,5 år til Tyrkia i sommer. All inclusive og masse kjekke aktiviterer for aktive barn
megogminienmin Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 hei frisk bris fra vest c".) Lurte på hvor i tyrkia dere skal da og hva prisen er? Jeg har også en aktiv gutt på snart 5 år, og tenkte å reise til tyrkia på all inclusive
megogminienmin Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 hei frisk bris fra vest c".) Lurte på hvor i tyrkia dere skal da og hva prisen er? Jeg har også en aktiv gutt på snart 5 år, og tenkte å reise til tyrkia på all inclusive
Devil in disguise Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Vi skal til en plass som heter Lara. Var der i fjor - bestilte igjennom Nazar reiser. Luksus hele uken igjennom, og vi storkoste oss både store og små. Kostet 14.000 for 1 voksen + 1 barn. Dette var et 5 stjerners hotell med 24 t all inclusive. Reiser tilbake i juli mnd. Nydelig strand ,5 bassenger på området og masse gøy for barna Kan anbefalles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå