Gå til innhold

gruer meg kjempe mye:(

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha et planlagt ks om 16 dager, å jeg gruer meg så mye å ikke ha barnefar ved min side:( jeg er så frustrert å lei meg at jeg vil bare gi opp.. Min mor skal steppe inn for han, men jeg kjenner på kroppen at det er noe jeg absolutt egentlig ikke vil.

Jeg har bare lyst å gråte..å er sikker på at den lykkeligste dagen i mitt liv,kommer til å bli en veldig trist dag.

Er jeg heldig, kan barnefar komme dagen etter inngrepet, men da vil han dra igjen iløpet av en times tid:(

jeg vil ikke dette her mer.. jeg har mistet all gleden.. vet ikke hva jeg skal gjøre mer..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141396011-gruer-meg-kjempe-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan han ikke være med?

Ellers kan jeg bare si: gled deg! Mitt planlagte KS var ihvertfall en fantastisk opplevelse. Fantastiske mennesker på operasjonssalen og oppvåkningen (jeg var så høy på endorfiner og adrenalin at jeg skravlet som en foss). Ble tatt godt vare på på barsel (mye bedre enn når jeg hadde hatt en forferdelig vag. fødsel) og ammingen gikk helt fint.

Lykke til !

Hei du,

Hvorfor kan ikke bf bli med?? er han fengslet eller noe??

Uansett grunn tror jeg det vil være lurt for din egen del å prøve å flytte fokus bort fra at dette er trist. Jeg forstår selvfølgelig at det er det, men jo mer du tenker/fokuserer på det jo værre blir det.

Aksepter at situsasjonen er som den er og at du ikke får gjort noe med det.

Du skal få møte barnet ditt, du blir mamma om 16 dager, tenk så fantastisk, og det er jo bra at mamman din kan steppe inn for han, da har du jo faktisk noen som stiller opp for deg.

Fokuser på det positive, så blir det nok en lykkelig dag, selv om det er helt ok å være trist over at bf ikke kan være med!!

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...