Gå til innhold

Er fremdeles rasende etter å ha blitt antastet på parkeringen utenfor kjøpesenter her i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å handlet, og traff tilfeldigvis foreldrene mine der. Er høygravid og hadde to-åringen med meg.

Hadde fullstappet handlevognen, det er masse snø ute .. + + Så pappa tilbød å hjelpe meg med vogna og ungen bort til bilen, og laste varene inn.

Så pappa (Spreking på noen og femti) først med handlevogna og mini bortover parkeringen, og jeg vaggende noen meter bak...

Plutselig kjente jeg noen tok tak i meg, og befølte meg hardt i skrittet, mens han ropte noe til pappa. Noe om HORA di.

Tror / er usikker - at han ropte "du må passe bedre på den ??? hora de"

Jeg fikk sjokk , pappa var illrød av raseri. Men vi klarte å ta oss sammen pga mini som begynte å gråte og rope mamma. Mannen slapp meg og løp avgårde.... fy fader ... hva er det som skjer i samfunnet???

Var helt på gråten etterpå jeg. Og stakkars pappa!!!!!!!

Måtte bare få det ut!!!!

(Føler jeg må få med at jeg er adoptert)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FyFaen.. Jeg hadde klikka..

Skrevet

så jævlig ubehagelig.

Sånt skal ikke skje... men høres jo ut som om det kanskje var en påsykiatrisk pasient som kom bort da. De har jo en tendens til å angripe gravide kvinner dessverre.

Skrevet

Åh, men kjære deg, fikk helt tårer i øynene på dine vegne jeg nå.. Den der var drøy, og direkte ondskapsfull!

Kan egentlig ikke si noe for å trøste deg heller, annet enn at vi er mange som vil støtte deg når som helst mot sånne idioter som det der.

Hold på sinnet du, det er den sunneste reaksjonen tror jeg, du får ikke bli lei deg, vær forbannet!

Skrevet

Fytti h....... Tror jeg hadde slått den mannen med albuen da.

Skrevet

det skulle virkelig ikke vært mulig!! skjønner godt at du er rasende enda, jeg hadde klikket.. noen folk burde ikke fått levd i samfunnet

Skrevet

Fy søren det der var slemt gjort!!!

Man kan jo ikke trekke så forhastede konklusjoner selv om man ser en eldre mann med en mørkhudet jente (som jeg regner med du er..).

Det er jo på langt nær alle som er " kjøpt og betalt" heller, det er ekte kjærlighet mellom de fleste.

Kjenner jeg blir skikkelig sint på deg og din fars vegne! Slik kan man ikke oppføre seg, og så forran barn på toppen av det hele da!!!

Skrevet

Så forferdelig!!! Stakkars deg!! Bare vær sint du, det har du all grunn til. Grrrr.

Jeg har også blitt befølt et par ganger for mange år siden i skrittet, men uten kommentarer, bare flir (f.eks på rave party). Jeg ble bare helt stum jeg, ble jo helt satt ut. Først etterpå reaksjonene kom.

Skrevet

Uff, for en ekkel opplevelse. Verden er full av (p)syke mennesker. Men man regner jo med at man gå på butikken uten å bli antastet...

Håper du kommer deg over denne ubehagelige opplevelsen, uten men.

Skrevet

Oj, den var stygg!!!

Ble lei meg, sånt skal ingen behøve å oppleve.

Skrevet

Fy f**n, er det mulig?!?!

Jeg er veldig lei meg og sint på dine vegne for at du har opplevd dette akkurat nå som du er høygravid. Jeg er selv høygravid og føler meg ekstra følsom, og jeg vet at jeg hadde syntes det var helt fryktelig å oppleve noe sånt.

Huff, så grusomt.....! Du får tenke som så at dette antakelig er en veldig ustabil og syk person, og du var så uheldig å tilfeldigvis krysse veier med han i dag. Har du meldt fra om dette til politiet? Det kan jo være greit å informere om hva som skjedde, kanskje det har vært flere episoder med denne personen.

Håper du greier å glemme dette, og glede deg til fødselen:)

Skrevet

Dette var helt ille! Stakkars, stakkars deg!! Kjenner at jeg blir kvalm av å lese det. For en j...vla idiot av en mann!

Skrevet

Herregud, for en drittsekk! Det er jo på ingen måte lovlig å beføle en dame ute på gata -jeg ville anmeldt!

Skrevet

Tusen takk for all støtte i går, tok på dette. Har bestemt meg for å prøve å ikke tenke mere på det, men får flashbacks hele tiden.

Har ikke snakket med pappa, og er redd for hvor bad han også må føle seg...

Tror 19.38 er inne på noe der ... Det vises jo at jeg ikke er hans biologiske datter eller jeg kunne jo hatt en utenlandsk mor, men uansett så gjør man ikke slik.

Hva så om vi hadde vært ett par???

Huff nei, nå hisser jeg meg opp igjen ....

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...