Gå til innhold

Noen som jobber i NAV her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du i lönn per år! Hvor lenge har du jobbet i NAV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

354 000. Nå har jo ikke Nav eksistert så lenge, men jeg har vært med fra starten. Jobbet på sosialkontor tidligere (siden 03). Er utdannet sosionom

Skrevet

Har 361.000,-, tidligere sosial her også, utdannet sosionom (siden 04)

Skrevet

Det kommer vel helt an på hva man jobber som i NAV og ikke minst hvilken utdannelse og ansiennitet man har?

Skrevet

Dårlig betalt for dårlig utført arbeide.. Henger jo sammen det..

Skrevet

Sånn sett: Mer enn fortjent!

Skrevet

Utdannelse, ansiennitet, trenger man det for å jobbe i NAV da, virker sannelig ikke slik. Bare en haug udugelige, slasker hele gjengen

Skrevet

Jeg vil gjerne benytte denne tråden til å takke NAV for fantastisk oppfølging og støtte i en vanskelig og vond tid i mitt liv. Jeg vil rette denne takken til ALLE som jobber i NAV og denne skal dere ta til dere!! Så mye dritt som dere har fått gjennom alle mulige media, så skal dere vite at det er mange der ute som er veldig fornøyde med jobben dere gjør også;)

Stå på og ikke mist motet! Dere er gjør en viktig jobb;)

Skrevet

Det var slemt sagt! Hvordan tror du det er å jobbe et sted som er så negativt framstilt i media og der man risikerer å bli kjeftet på hver dag og det alltid er misfornøyde folk samtidig som kollegaer blir sjuke og arbeidsoppgavene bare øker på uten at ressursene gjør det?

Skrevet

Jeg vil gjerne benytte denne tråden til å takke NAV for fantastisk oppfølging og støtte i en vanskelig og vond tid i mitt liv. Jeg vil rette denne takken til ALLE som jobber i NAV og denne skal dere ta til dere!! Så mye dritt som dere har fått gjennom alle mulige media, så skal dere vite at det er mange der ute som er veldig fornøyde med jobben dere gjør også;)

Stå på og ikke mist motet! Dere er gjør en viktig jobb;)

Skrevet

Det var slemt sagt! Hvordan tror du det er å jobbe et sted som er så negativt framstilt i media og der man risikerer å bli kjeftet på hver dag og det alltid er misfornøyde folk samtidig som kollegaer blir sjuke og arbeidsoppgavene bare øker på uten at ressursene gjør det?

Skrevet

Var ikke slemt sagt, heller ærlig sagt. Er vel en god grunn for at NAV har hatt dårlig omtale i media, hadde NAV gjordt jobben sin , så hadde de neppe fått all denne negative omtalen. De får se å ansette mennesker, så kanskje det kommer seg, sånn som det er nå, så vil det gå rett til h......

Skrevet

Jeg vil gjerne benytte denne tråden til å be nav om å skamme seg. Først og fremst pga inkompetanse hos samtlige av de minst 100 jeg har snakket med de siste mnd. Jeg har ikke fått en krone av nav, selv om de i møte i august lovet å starte utbetaling i oktober. Det burde være enkelt - det er snakk om foreldrepenger - plankekjøring.

Npen skulle hatt et spark bak for hver gang jeg har blitt fortalt at pengene er på vei. Noen skulle hatt et klask i panna for hver gang de har sagt at de beklager feilene de har gjort - pengene er på vei.

Fy flate, hadde ikke orka jobbe for en så lite profesjonell etat! Jeg har jobbet i det offentlige i mange år selv, men aldri vært borti slik inkompetanse.

Vet selvfølgelig at det ikke er den enkelte ansatte sin skyld.

Skrevet

Var ikke slemt sagt, heller ærlig sagt. Er vel en god grunn for at NAV har hatt dårlig omtale i media, hadde NAV gjordt jobben sin , så hadde de neppe fått all denne negative omtalen. De får se å ansette mennesker, så kanskje det kommer seg, sånn som det er nå, så vil det gå rett til h......

Skrevet

Jeg er også fornøyd med NAV. To måneder tok det å behandle søknad om rehabpenger første gang jeg søkte, siden leverte jeg søknad en måned før vedtakene gikk ut. Tre uker var behandlingstiden da jeg søkte om yrkesretta attføring... Har alltid fått pengene mine til riktig dato, og riktig sum, både sykepenger, rehabpenger og attføringspenger. Har samme saksbehandler som jeg hadde for åtte år siden da jeg først kom i kontakt med det som den gang var trygdekontoret pga en ryggoperasjon. Dette er i Østfold. Gamle Oslo trygdekontor som jeg var tilknytta før jeg flytta var en helt annen sak, der rota de bort papirer og drev med en hel masse annet tull. Var en utrolig lettelse da jeg flytta til et sted der ting faktisk fungerer:)

Skrevet

jeg vil også gjerne få skryte av NAV kontoret her i kommunen! aldri hatt noe tull, og de er raske med saksbehandling.

dere som er fornøyd, hvilken kommune er dette?? litt morsomt å høre..

våres er lørenskog

Skrevet

Jeg mottar attføring og i tillegg til utgifter til barnepass så har jeg mer enn 400.000 utbetalt fra Nav og det uten og jobbe der! Men nå sitter jo de fleste nede på Nav og trykker på en pc dagen lang og får jo søren med ikke gjort mer enn 50% av det de burde klart og utført så jeg kan jo skjønne at de muligens har prestasjonsrettet lønn????

Skrevet

hvordan i huleste ser regnestykket ditt ut da?? mer enn 400000 i støtte fra nav..

hvordan er det fordelt da?

Skrevet

Jobbet og hadde en god jobb før jeg havnet på attføring også kan man jo motta opptil 6 ganger grunnbeløpet i attføring så jeg fikk 376.000 i fjor, + barnetillegg på 42.000 kroner, det blir jo over 400.000 i året! I tillegg er barnetilleggene når man er på attføring skattefrie så jeg betalte ikke en eneste krone i skatt på de 42.000!

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med NAV, så jeg er godt fornøyd.

Lønnsnivå kommer vel an på mange faktorer, blant annet hvilket landsdel man jobber i. Det er jo ingen hemmelighet at lønnsnivået generelt er høyere i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...