Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Gran Prix da vet du. Jeg tor ikke det blir en overveldende seier i år, men jeg vedder trusa mi på at det blir Didrik Solli Tangen. Ikke han jeg heier på.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 jeg tror også at didrik vinner. men jeg heier på maria arredondo
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Didrik eller A1. Selv skal jeg stemme på VENKE!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Bare glad Mira Craig ikke er med. Selv tror jeg A1 vinner, men mine stemmer skal gå til Aleksander Stenerud, slik at vi forhåpentlig ikke ser han i MGP neste år. 3 ganger er nok.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg liker sangen til Bjørn Johan best, bare synd at han ikke er en sterk artist! Jeg tror A1, Keep of Kalessin eller Didrik
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 hehe..Alexander stenerud syns jeg bare er helt tragisk med den foten sin:P Haaper Keep of Kallesin vinner jeg:) A1 med Christian Ingebrigsten syns jeg og er bare tragisk..Ingebrigsten med det sukkersoete gliset sitt..blæhh
Tommage♀♂ Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Heier på Didrik, fordi jeg "kjenner" hun som har skrevet sangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå