knærten71 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hvilke erfaringer har dere med det? Vi har to små på to og tre år og skal til Kypros. Vurderer halvpensjon men pga allergi vil vi helst se hva de serverer først. Noen som har bestilt på stedet? Har hørt at det er mye dyrere?
knærten71 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2010 huff som maskinen min tuller nå
Storebror & Lillesøster Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Selv er jeg ikke særlig glad i all inclusive,vi liker og ut og spise på byen om vi handler og at vi ikke blir bundet til og spise på hotellet. (Er kjedelig og betale for det om man ikke spiser der) Syntes ikke alltid det er så mye godt pålegg til frokosten så jeg har alltid med meg salami,makrell i tomat porsjonsbeger og leverpostei,syltetøy på flaske,baconost i en liten myk kjølebag,med kjøle elementer,dette er jo ting som man ikke må ha kaldt heller og veldig greit og ha med,spesielt for barna. Vi skal også reise men har bestilt uten mat,siden vi,liker og spise frokosten i leiliheten,eller ved basenget,med det pålegget vi har med,deilig med litt norsk mat også Så er det gøy og prøve litt forskjellige spisesteder når man er på ferie,så vi går ut og spiser og handler i kveldinga før ungene skal legge seg. Og har dere allergi så hadde jeg like godt latt være og sett når dere kom ned,går jo ann og spise på frokostbufeen og betale f.eks,så kan dere teste ut om dere liker det,blir nokk litt dyrere og kjøpe hver dag der men om man ikke benytter seg av måltidene som man har bestilt og betalt og helle spiser andre plass så er det jo heller ingen vits i å velge all inclusive. God tur uansett:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Det kommer veldig an på hvor man skal =) Men siden dere skal til Kypros er det jo ganske mange steder å handle inn til frokost på balkongen (som jeg har mest sansen for) Lunsj er også greit å ta der dere er og ikke være avhengig i å komme seg tilbake på hotellet. Jeg hadde nok ikke hatt all inclusive der=) Jeg har hatt all inclusive en gang og det var når vi var i Egypt. Der finnes det ikke små supermarked som man kan handle inn til frokost og alle spiser uansett på hotellet =) Ikke var det aktuelt å gå å lete etter et sted å spise til lunsj heller, så for oss på den turen var det best med all inclusive!
knærten71 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2010 Ok takk for tips. Høres lurt å ikke bestille all inclusive. som nevnt overfor er nok frokost hjemmefra lurt for så små og det å ikke måtte forholde seg til tider men behov.
togutter-08og10 Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 All inclusive passer barnefamilier som oppholder seg mye på hotellet. Husk all drikke, is etc er jo da gratis. Liker dere å gå ut om kvelden er ikke all inclusive lurt. Men det spørs jo hvor mye man betaler for all innclusive, og hva man vanligvis bruker i mat./ restaurant.
knærten71 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2010 ja tenker det er et godt tilbud for litt eldre unger enn våre og uten matallergi. Håper det bare ikke er så alt for dyrt hvis vi bestemmer oss for halvpensjon når vi har sett meny og utvalg. Det sies jo at det er ganske mye billigere å ta det med i billetten.
knærten71 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2010 dytter litt jeg. Er det noen som har bestilt halvpensjon på kypros når de kom frem. Er det mye dyrere enn hjemmefra?
Piipii Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Vi skal som sagt også til Kypros med to små, 2,5 og 5 år. Og vi tok all inclusive og tenkte at det ville bli genialt forde ungene kan bare hente drikke, is, mat når de måtte ønske. Hotellet vi skal bo på ligger helt nede på stranden og damen vi snakket med på reisebyrået så at det ikke er noe problem å ta med seg mat, drikke etc ned dit. Vi har aldri bestilt med mat tidligere, men jeg ser at det er dette vi bruker penger på. Vi elsker å være på stranden så her er vi stortsett i mange timer hver dag og da går det alltid mye penger på mat etc. Og jeg har også hørt at det er ganske dyrt på Kypros, så jeg tror vi kommer til å spare penger på ¨å gjøre det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå