Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har nettopp skaffet meg facebook og var inne og tittet på siden til mannen min. Han er altså sjef på sin arbeidsplass, men ca 70 personer under seg, og da bør man vel kreve en viss respekt om folk skal se deg som sjef?? Det har jo virket sånn hittill, men han har MASSE av disse folkene lagt til som venner og "koz og klemz" meldinger og annet useriøst dill-dall på hverandres vegger. Herregud, så flalut. Han oppfører seg jo ikke som en sjef i det hele tatt. Skal jeg si noe..?
nicless Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Useriøst av en sjef det ja.. :-S Hva jobber han med?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Ikke for å være ekkel, men jeg vil ikke si det siden bransjen er liten og jeg vil ikke at flere enn de som alt vet det skal finne ut av det. Gud, lurer på om ledelsen over han igjen vet om det?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Utrolig uproft av mannen din. Mannen min er også sjef og det kunne aldri falt han inn å skrive slikt til de ansatte! Synes du skal ta det opp med han på en fin måte, så han ikke föler seg dum!
snurretassa Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Det kommer da veldig an på hva slags arbeidsplass og "tone" det er der? Veldig mange klarer faktisk å skille mellom sjefen på jobb og sjefen privat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå