lunaluna Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Fikk svak strek på test i morges! Og en strek er jo en strek... dag 30 det er min ikm dag. Men dette skjedde for 6 måneder siden, akkurat likt.. Svak strek ( jeg blir stressa av at den er svak) og 3 dager etter begynner jeg å blø. Det ble definert som en kjemisk graviditet siden det skjedde så tidlig. Nå er jeg veldig stressa kjenner jeg. Vil så gjerne at det skal funke! Dette er vår 13pp, jeg har heller ikke vært forberedt på at det skulle ta så lang tid. -jeg som har brukt så mange år av livet på å ikke bli gravid... hadde en ide om at det kom til å skje på første forsøk... Men tilbake til i dag og denne streken som jeg gjerne vil at skal bli værende og bli sterkere.. Er det noe man kan gjøre for at dette egget kan feste seg ekstra godt? Et det graver seg godt inn og ikke slipper taket før om 9 mnd? Takk for svar ( og beklager lengden på innlegget..)
DenTredje Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Gratulerer! Det sies jo at en strek er en strek uansett styrke. Jeg har ikke hørt om noe spesielt man kan gjøre for å få det til å sitte, annet enn å slappe av, spise grønnsaker, og ikke drikke så mye koffein da. Og ikke stresse. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå