<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Lenge siden jeg har sett deg her inne nå,alt bra? Hvordan er formen din?
Maglill_28 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Hei =) Jeg er her, men har ikke vært så aktiv på skrivingen. Gravid formen er fortsatt bra, har mer ømme bryster, er ikke kvalm, men jeg har fått en vanvittig plagsom hoste etter en forkjølelse, som bare ikke vil gi fred. Så jeg sliten og får lite med søvn. Får ihvertfall trimma magemusklene...hehe. Hvordan går det med deg da? Jeg har bestilt ultralyd 24. oktober. =)
Maglill_28 Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Hei =) Jeg er her, men har ikke vært så aktiv på skrivingen. Gravid formen er fortsatt bra, har mer ømme bryster, er ikke kvalm, men jeg har fått en vanvittig plagsom hoste etter en forkjølelse, som bare ikke vil gi fred. Så jeg er sliten og får lite med søvn. Får ihvertfall trimma magemusklene...hehe. Hvordan går det med deg da? Jeg har bestilt ultralyd 24. oktober. =)
Maglill_28 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hei =) Jeg er her, men har ikke vært så aktiv på skrivingen. Gravid formen er fortsatt bra, har mer ømme bryster, er ikke kvalm, men jeg har fått en vanvittig plagsom hoste etter en forkjølelse, som bare ikke vil gi fred. Så jeg er sliten og får lite med søvn. Får ihvertfall trimma magemusklene...hehe. Hvordan går det med deg da? Jeg har bestilt ultralyd 24. februar. =)
Maglill_28 Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 3 ganger kom innlegget inn ja... det er det siste som er riktig. Jeg skrev oktober i de 2 første =)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. februar 2010 Så bra og høre at alt er bra med deg:) får håpe forkjølelsen går over snart da,men godt å få trent litt magemuskler uten å gjøre så mye for det. He he mine symptomer er like dine,litt mer ømme bryster,ellers ikke noe annet spesielt bortsett fra litt murringer av og til:) får håpe det fortsetter sånn;) skal på tidlig ul 18 februar jeg da,så det gleder jeg meg til:) blir spennende:) gøy at du også har det,og er jo ikke så lenge etterpå vi får satse på at alt er bra med oss begge:) er ikke så nervøs nå som jeg var første uken,og det er deilig:)
Maglill_28 Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Vi får holde hverandre oppdatert. Kjekt å ha noen som har så lik termindato og like symptomer. Jeg har selvsagt også disse murringene i ny og ne. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå