Gå til innhold

pms i snart 3 uker - ikke gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvilket forum jeg skal velge, men prøver meg her på "bli gravid". Jeg fikk en gutt for 6-7 måneder siden. I oktober og november merket jeg mine normale pms-plager - men begge gangene stoppet det opp før mensen kom. Julaften fikk jeg plutselg mensen - og blødde veldig mye mer enn jeg pleier. Måtte bruke nattbind og skifte ofte både dag og natt - det gikk utenfor flere ganger :-( For snart tre uker siden begynte jeg å merke "pms-plagene mine" - det var litt tidligere enn ventet. Lurte på om jeg var gravid? Pms fortsatte - og enda kjenner jeg stadig svake og sterke mensmurringer, ømme bryst osv. Spottet litt i starten, men nå er det over to uker siden. Tross dette: Mensen kommer ikke. Har tatt to negative tester nå i helga (kunne ha blitt gravid for 3 uker siden, så de skulle vært positive om jeg hadde vært det???). Jeg ammer fortsatt endel - kan det virke inn på hcg- nivået ved evt ny graviditet??? Kan det være MA eller noe annet "galt" som gjør at mensen ikke kommer og testene er negative??? Noen med erfaringer??? Veldig takknemlig for svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...