Gå til innhold

Hva gjør dere i helga da?

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke gjort så mye til nå, jeg og lillemor skal være alene hjemme i kveld, vi ordner vel en grandiosa eller noe til kvelds.

Er alene til i morgen formiddag i 11-12 tiden, da kommer samboern og eldstemann hjem igjen. Drar kanskje opp i akebakken eller på skitur i morgen om det blir vær til det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne helga har vi ingen planer annet enn å kose oss sammen alle sammen. Leke masse ute i snøen. I morgen håper jeg vi kan ta med oss pølser og pølsebrød og brenne bål en plass ute.. Kanskje vi også går på kino imorgen og ser den fantastisk mikkel rev av roald dahl.

Skrevet

jeg har jobbet hele helgen. så vi har ikke gjort noe spesielt.

Skrevet

Det ble vær til å gå på tur, så jeg og lillemor har vært på skitur. Kjempefint vær, vi rennte i bakkene og koset oss. Hun har litt problemer med å gå oppover de bratteste bakkene, så det må vi nok øve litt mer på.

Hun klager forøvrig at det går for sakte i nedoverbakkene. Neste skiparet hun får skal nok ikke være smørefrie, men de er grei når hun skal oppover.

Når samboern og eldstemann kom hjem dro de opp i akebakken en tur. En fin søndag med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...