Gå til innhold

ultralyd igår, babyen sov, andre som har opplevd det?


celinesbaby

Anbefalte innlegg

er visst bare 13 uker på vei da. hjerteslagene var 162, det er vel bra:)ble bekymret først fordi den lå så stille, men legen sa den sov. alt var perfekt med babyen, alle målinger og alt var utviklet riktig, lettet!varte bare i fem minutter da, men den sov hele tiden, legen prøvde vekke den, men da snudde den bare ryggen til, hehe. noen andre som har opplevd dette?og, hvor mye sover egentlig babyen i løpet av døgnet ca. var en flott opplevelse, fikk filmet hele og noen flotte bilder!!!herlig å se den lille søte babyen min igjen i beste velstand:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig da. Var dette familieklinikken? 5 min var litt lite. Har bestilt time der tirsdag, spent!!! Hørte hjerteslag idag med Angelsounds, 160 slag i min. Så det er I ALLE FALL et hjerte der inne. Var det helt uaktuelt å se kjønn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så herlig å få se de små gulla:) Så bra at alt er bra. Jeg kan nesten ikke vente til vi skal på UL så jeg får bekrefta at det er noen inni der.

Da vi var på UL med vår førstefødte hadde jeg sett for meg at det skulle sprelles og være full fart inni der, men hun lå rolig gjennom hele greia. Jeg ble nesten bekymra, legen sa ikke hvorfor hun var så rolig, men vi såg jo at hjertet slo og fikk høre at alt var bra, så hun sov sikkert. Husker ikke hvor lenge vi var der, men vi såg kun èn bevgelse i løpet av alle de minuttene, og da knytta hun neven sin:)

Vet ikke hvor mye de sover, men det er nok veldig mye.

Så herlig at dere fikk filma det, det er jo sånt som er kjempeartig å se tilbake på og vise fram:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var fantastisk, anbefales, verdt hver 1200 kr!!!MAJORSTUAKLINIKKEN. ja, 5 min tok det. ,men det var fordi babyen sov, og da kunne han studere alt enkelt med en gang. så dersom den ikke sover og beveger seg tar det mye lenger tid, ihvertfall en halvtime. angelsounds ja, hørt om det her inne, det skal jeg skaffe meg, hvor fikk du det fra??? 162 på min, da har vi jaggu en sterk krabat, for hørt at slagene kan være nede i under 140. kanskje vi får gutter da, siden det har stått noen steder at gutter ofte har over 160, mens jenter under 140, men ikke sikkert det er slik da;) var ikke mulig å se kjønn, så jeg venter i spenning på neste UL, vil vite kjønnet:) var skikkelig godt å få avkreftet misdannelser og downs, og at allt var riktig utviklet. :)skal dere også ta en slik undersøkelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fantastisk:) alt var i skjlnneste orden, en perfekt liten baby. når skal du?var på en i uke 8 og en nå. var godt å få bekreftet at utviklingen har gått som det skal, ikke lett å være paranoid og bekymret mor;)hehe. jeg ble også skikkelig bekymret, var mitt mareritt at jeg ikke fikk se liv, så når jeg hørte hjertet slå og se det ble jeg lettet. den eneste bevegelsen jeg så var når legen prøvde vekke den så snudde den seg rundt med ryggen til og sov videre, den beveget litt på armer og bein mens den sov. betryggende at den bare sov:) skikkelig gøy å ha den filmen, og noen nydelige bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine, de har Angelsounds i Oslo på Teknikmagasinet, nederst på Karl Johan. Kampanje 179,- Nb! Det er batteri i pakken. Kjøpte min der onsdag. Tips til bruk: om morgenen etter dobesøk, før du spiser/ drikker. Bruk mye aloe vera, og lytt i området under navelen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...