Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 salami, pølser, spørs hvorfor du skal bytte bort skinka. Om det er pga religion, økonomi eller??
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Hvis ikke jeg skulle ha skiftet ut skinken, så ville jeg hatt ost og skinke inni... hehe
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 mente selvfølgelig hvis dere skulle bytte ut skinken =)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 hehe...skriver litt fort av og til =) skal bytte ut skinken fordi jeg har en mann som ikke er så glad i skinke, men så sa det helt stopp i hodet mitt om hva jeg kunne bytte det ut med..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Hehe.. Jeg liker ikke skinke, så jeg bytter den ut med salami, servelat, eller sånn kalkunpålegg.. Veldig godt det og..
Hoajajajajboff Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Da ville jeg ha byttet ut osten også, og heller hatt roastbiff, salat og remulade. Sammen med ost, er Løvtynn Pastrami godt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #10 Skrevet 6. februar 2010 pølse eller salami, revet gulrot, ost og oregano. Try it, er kjempe godt faktisk!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #11 Skrevet 6. februar 2010 Jeg bruker sånn bogskinke- myyye bedre enn vanlig skinke. Ellers er jo pizza horn en ide? Til deg som lurte på hva ost og skinkehorn er så e d horn som du baker og har ost og skinke inni når du steiker dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå