Gå til innhold

Kampanje for barna på Akvariet i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:) Vi skal lage en kampanje ( markedsføringskampanje) for akvariet i Bergen i forbindelse med deres 50 års jubileum.

Vi trenger dere for gode ideer: alle foreldre! Denne kampanjen er for barna og vi får muligheter å komme med ris og ros og til forbedringer som kan gjøres. Hva liker dere med akvariet og motsatt. Hva mangler de og hva kunne de gjort bedre? er dette en plass dere ville brukt hele lørdagen / søndagen og i såfall hvorfor/ikke?

Det er dere foreldre som er brukere av Akvariet og de fleste har nok vert der. Har dere fått med dere att det kommer en hai tunell i mars? Hva synest dere om dette?

Håper på spinn rundt dette og mange mange svar, så skal vi gi dere forsøk til forbedringer for dere og deres barn:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ikke mye til hjelp:( Det kommer dere til gode med utbedringer må dere huske på...

Skrevet

Hmmm er så lenge siden vi var i akvariet, hadde tenkt oss en tur sist helg men da ble småtten syk.. :-(

Men det jeg kan tenke meg opptar foreldre og bør være tipp topp er stellerom/ammerom (evt. gode steder å sette seg ned) og god fremkommelighet for de med vogn (også tvillingvogn da dette er mye brukt av de med to tette osv.) Muligheter til oppvarming av mat/flasker og litt skikkelig mat å få kjøpt en nødvendighet :-)

Var slikt jeg kom på i farten ;-) Er som sagt leeenge siden jeg var i akvariet så vet ikke hvor aktuelle alle tingene var men siden det sto noe om å tilbringe hele lørdagen eller søndagen i akvariet så mener jeg at punktene over er helt nødvendige for å få en fin dag :-)

Skrevet

Vi har årskort på akvariet og er der mye.

Det første vi venter HARDT på er jo hai tanken:) ungene har ventet lenge på det nå,hehe, men det kommer jo om ikke så alt for lenge.

Dere kunne godt ha pusset opp spiseområdet. Det er jo kjempe masse for ungene å se med dyrene, men når vi spiser så blir de fort lei. Dere har jo en krok der dere kan utbedre, putte inn noe som er artigt for ungene. Noen barnebenker med ting på veggene om dyrene som de kan se på.Kanskje noen slike forundringsbokser.

Ellers er vi kjempe fornøyd vi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...