endelig igjen Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Noen som har noen gode råd for å fjerne bæsjeflekker fra ulltøy?
Mor Løvehjerte Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg skyller så fort som overhodet mulig md varmt vann, sprayer på Biotex-spray og vasker det må vanlig måte med en gang (som regel 40 grader ullprogram med Milo).
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har ikke prøvd det selv enda, siden jeg aldri husker på å kjøpe det når vi er på butikken, men jeg har hørt at Gallesåpe er bra flekkfjerning:) Man får visst kjøpt det på Clas Ohlson, i tillegg til på dyre nettbutikker (Nøstebarn osv). Neste gang vi er på senteret her vi bor, SKAL vi huske det:)
mamaT Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Har hørt, men ikke prøvd selv, at å gni grønnsåpe inn i flekken før man vasker skal gjøre susen.
endelig igjen Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2010 Takker for gode råd. Tror nok mye av cluet er å skylde godt med en gang ja,hadde bare alle i huset husket det... Så kjedelig med flekkete ulltøy. Flere gode råd?
Mor Løvehjerte Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Her er noen fra en annen tråd: http://www.dinbaby.com/forum/thread/136947996
endelig igjen Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk for mange gode råd alle sammen. Da er det bare å sette i gang:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå