Gå til innhold

DIB/BIM- Flere som er ekstremt lei av problemene???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg irritert meg så lenge over problemene her inne som søren ikke blir ordnet opp i!!

Sidene er ektremt trege når man skal svare på et innlegg eller lage innlegget selv. Det bare jobber og jobber og man kommer ingen vei. Dette fører til at mange legger inn innleggene mange ganger pga de tror at de ikke ble registrert.

En annen ting som er irriterende med dette er at når endelig innlegget kommer opp er det mange andre som har svart og saken kan ha fått en annet lys, og svaret du da ga blir nå fullstendig feil.

Det er også veldig irriterende at man kan se på hovedsiden at f.eks 4 stykker har svart på et innlegg, men når man går inn så er det bare f.eks 2 innlegg der. De 2 siste innleggene blir registrert etter 15 min eller noe slikt.......

jeg har vært en flittig bruker av disse sidene helt siden i mai, men nå er jeg seriøst lei av problemene!

FLER ENN MEG SOM SNART KOMMER TIL Å SLUTTE Å BRUKE DISSE SIDENE???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Melder permanent overgang til Babyverden.

Skrevet

Jeg signerer her også. MØKKALEI hele driten!

Normale internett sider blir fikset med en gang, men nå har dette vart for lenge.

Babyverden here i come!

Skrevet

Signerer den ja!!!

Skrevet

Ja, jeg synes det er utrolig irriterende og skjønner ikke selv hvorfor jeg gidder å logge inn for tiden... Vane, men fortsetter dette må jeg nok avvennes..

Skrevet

Veldig veldig irriterende!

Sliter også med at jeg på enkelte sider brått er utlogget, mens når jeg går til neste inlegg er jeg innlogget igjen.

Det gjør at enkelte innlegg klarer jeg ikke å besvare..

I går kunne jeg legge et innlegg under BIM-treff, men ikke sette opp treff, for da sa den at jeg måtte være inlogget. Hvilket jeg 150 % sikkert var.

Kan ikke huske alle disse problemene her inne fra sist jeg var gravid. Da var også innleggene langt mer seriøse etc.

De graver litt sin egen grav :-(

Veldig synd, for hadde svært stor nytte av sidene her sist jeg gikk gravid...

Skrevet

Sliter også med at jeg på enkelte sider brått er utlogget, mens når jeg går til neste inlegg er jeg innlogget igjen.

I går kunne jeg legge et innlegg under BIM-treff, men ikke sette opp treff, for da sa den at jeg måtte være inlogget. Hvilket jeg 150 % sikkert var.

Kan ikke huske alle disse problemene her inne fra sist jeg var gravid. Da var også innleggene langt mer seriøse etc.

Skrevet

Den der er jeg med på!

Noen som har andre gode barn/gravidforum å anbefale?

Skrevet

Skrevet

Signerer.

Dette bør ordnes opp i NÅ!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...