Gå til innhold

gleder meg til å kjenne liv der inne

Cathreen

Anbefalte innlegg

er nå 10+2 uker og er i helt vandlig form som før. værken kvalm eller uvel, noe trøttere og stikking i magen i ny og ne. og tunge ømme pupper om natta.

skal bli godt å føle barnet som bor der inne, blir litt redd for at noe skal være galt.

trodde ikke jeg skulle ta til meg alt det dumme folk sier om de store kjangsene for å miste. de mener det sikkert godt av egen erfaring, men det gjør mere frykt enn hva det skulle værra godt for å si.

samtidig sender jeg tanker til min barndomsvenninde 24 år, som fødte en vakker sønn for to uker siden, men han døde desverre bare litt etter han ble født inn i denne værden. vært å tent lys idag på den bittelille graven.

møtte henne igår, og tårene var ikke til å stoppe, hun sto å kjøpte en vakker engel som skulle passe på han. hun og mamman hennes lurte på hvorfor ikke jeg og mamma kom i begravelsen. men på slaget kl 11 da hennes lille barn ble gravfestet så jeg mitt barns hjerte slå for førse gang. sa ikke det til henne i det øyeblikket men skal fortelle det i en passende anledning. hun takket stort for at jeg turte å komme bort, for mange valgte å overse henne og familien.

jeg hadde ikke ord, men noen ganger er ikke orda alt, viktigst er å vise at man er der og bryr seg. så etter denne tragiske hendelsen er jeg blitt eksta bekymra, tor i grunn alt med ro for litt sia,,,,men selv små føtter setter spor. sender alle gode tanker til dere som har det vondt om dagen.

Nicolay - hvil i fred lille engel.

håper alt skal gå ukomplisert med oss.....ogser frem til at du snart kan vise at du er her hos meg lillenbarnet vårt.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...