Gå til innhold

Hva syns dere om dette huset her da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville aldri plassert barnas soverom i kjelleren med kun et lite vindu. Dårlig lysforhold, og ikke en kurant rømningsvei.

Skrevet

Her er det store muligheter!

Må påregne noe oppussing, men det er fullt beboelig som det er.

Skrevet

Tja.. jeg syns ikke det var noe særlig jeg da. Ikke til den prisen på det stedet. Men man kan jo alltid pusse opp da=)

Skrevet

Med muligheter menes bygge om og evt bygge på...

Er heller ingen stor tilhenger av at barn skal sove i kjeller.

Skrevet

Jøss, et hus som ikke er så langt fra der jeg bor. Kjenner megler'n også :)

Skrevet

Ett must er å bytte ut vinduene nede sånn at det blir godkjente rømningsveier, som en annen her nevnte. Aldri om noen hadde fått sove i den kjelleren der!

Ellers så huset kjekt ut det da:) Men må vær oppmerksom på f.eks drenering, fukt og slike ting.

Skrevet

Ett must er å bytte ut vinduene nede sånn at det blir godkjente rømningsveier, som en annen her nevnte. Aldri om noen hadde fått sove i den kjelleren der!

Ellers så huset kjekt ut det da:) Men må vær oppmerksom på f.eks drenering, fukt og slike ting.

Skrevet

Det er vel ikke mulig å gjøre det vinduet bedre? På utsiden er det helt nede i marka, og på innsiden er det helt oppe på veggen.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...