Gå til innhold

Tv-programmet Hvitt eller dobbelt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okej, jeg bruker å smile inni meg når jeg ser helt sinnsyke skrivefeil. Feil som er ganske morsomme.

Slik som hun som skulle referere til tv-programmet "Kvitt eller dobbelt". Hvitt eller dobbelt. Hun er voksen, så ingen småjente som skriver feil.

Her er også en journalist som kanskje skal korrekturlese tekstene sine egn gang til før han poster dem:

"Hun insisterer imidlertid ikke på at hun er en "dum bimbo", noe hun ofte opplever å bli stemplet som.

- Jeg føler ofte jeg blir dømt på grunn av puppene, og gutter pleier ofte å se mest på dem når de snakker til meg. Jenter blir ofte sjalu og prøver å unngå at jeg snakker med kjærestene deres, selv om jeg bare er hyggelig.

- Jeg er en ærlig jente og ikke en overflatisk person som prøver å heve seg over andre, sier hun til Seher.no, når vi treffer henne under innspillingen i Mexico. "

Her skriver vel journalisten at hun selv ser på seg som en dum bimbo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hun trodde sikkert at programtittelen var nynorsk, og skulle oversette "Kvitt" til bokmål! Hysterisk misforståelse.

Kvitt er jo et slags spilluttrykk som betyr at man ikke spiller videre, i motsetning til å velge dobbel.

Skrevet

Og dette fenget deg såpass at du måtte skrive et innlegg her? Jøss, jeg forundrer meg stadig over hva folk henger seg opp i. Jeg har selv lest innlegget på seher.no, og ja, jeg tenkte mitt, men glemte det igjen 2 sekunder etterpå...

Skrevet

Og dette fenget deg såpass at du måtte skrive et innlegg her? Jøss, jeg forundrer meg stadig over hva folk henger seg opp i. Jeg har selv lest innlegget på seher.no, og ja, jeg tenkte mitt, men glemte det igjen 2 sekunder etterpå...

Skrevet

Å nei, føler du deg truffet?

Skrivingen til det norske folk fenger meg i mye større grad enn hva de ska ha til middag i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...