Gå til innhold

Nå skal jeg boikotte familien til bf....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så utrolig irritert, jeg inviterte broren og kona og deres 2 barn til 1 årsdagen til snuppa, men dem kom ikke, jeg kjøpte gave til minste deres fordi om vi ikke var invitert i 1 årsdagen, og jeg har kjøpt julegave og bursdagsgave til han elste dems... jeg sender julekort til dem og foreldrene til bf, kjøpt gave til foreldrenne hans.. Snuppa har ikke fått en forbanna dritt....

Vel nå gidder jeg ikke bruke tid eller penger på og prøve og ha et godt forhold med dem, at hun skal få ha noe kontakt med faren sin side fordi om faren gir F i henne...

Jeg har prøvd og prøvd og invitert dem til middag,lunch, ut på tur, osv osv... sendt dem bilder av snuppa og julekort osv, og så bryr dem seg ikke....

Synes synd på snuppa at hun ikke skal få ha kontakt me sin biologiske side... Men hun er utrolig heldig som har en reserve familie for og si det sånt, en pappa som ikke er den biologiske men likevel har vært med og stilt opp lenge før fødselen og familien hans som tar hun inn som om det var deres eget barnebarn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører ut som vi er i samme båt. Bare at jeg ikke har født ungen en gang.

La de være, la DE ta kontakt neste gang!

Skrevet

Har du prøvd å ha kontakt med dem og ikke fått respons, er jeg enig i at det ikke er vits i å legge mer energi i det.

Nå må det være opp til dem å ta initiativet om de tar til vettet.

Bare pass deg for å bli bitter, hvis de skulle ønske kontakt i framtida er det ikke en god ide å stenge dem ute for å hevne seg, det går bare ut over datteren din. Gjør det klart at de ikke bare kan ha kontakt på sine premisser, men at de ellers er velkomne som en del av livet hennes.

Skrevet

Skal selvfølgelig være åpen og la dem ha så mye kontakt dem vil om dem kommer og tar kontakt selv...

Forstår faktisk ikke at noen kan holde på slik....

Skrevet

Huff synes det er så trist å høre om familier som ikke vil ha med barn å gjøre fordi bf ikke er sammen med mor!!

Du har iallefall gjort ditt for at forholdet dere imellom skal bli bra, så da får du heller bare la være å ta kontakt med dem fremover å se om de da tar kontakt selv!!

Kjempekoslig at den andre familien har tatt din datter inn i familien :-)

Skrevet

Veldig trist at det skal være sånn =(

Er sånn her også, her har ikke bf. eller noen i familien hans sett eller spurt hvordan mini har det på snart 2 år. Jeg syns det er veldig trist.. De hadde jo et godt forhold til mini var 1 år, da var vi sammen. Men etter det ble slutt så ble det tydeligvis slutt på alt. Min lille har ingen farsfigur. Men hva kan man gjør når man har prøvd alt?

Bra at barnet ditt har en god reservepappa da! Utrolig synd at noen kan velge som disse personene gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...