Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Er i uke 27 nå, og jeg kjenner så lite liv.. Kjenner litt småbobling nå og da, men det er langt fra så masse jeg kjente her for noen dager siden. Og da blir man jo redd.. :s Jeg kjenner liv, bare så det er sagt, vis ikke hadde jeg ikke sittet her! Det er bare ikke så mye som tidligere.. Og siden man er førstegangs, så blir man jo bekymret. Når jeg snakket med jordmor om dette, så sa ho at det var fordi at babyen snur seg, og da er det vanskelig å kjenne, så lo ho litt, og sa at jeg måtte bli bedre til å kjenne etter.. Gjør jo ikke annet. Men tør ikke ringe føden heller, tilfelle dem ser på det som hysterisk førstegangs. Hører jo så masse rart om folk som ringer føden, og blir avvist, og jeg er redd for å bli avvist som hysterisk førstegangs. Huff.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Det kan hende babyen har begynt og sove oftere, jeg tok og bumpet på en måte borti magen hviss jeg følte det var lenge siden jeg kjente liv, så kunne jeg kjenne babyen.. prøv det... og kjenner du godt etter på hele magen kan det vær du kan kjenne føttene...
Gjest ->>- Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Altså, om du ringer og det ikke er noe galt opplever du kanskje en stressa jordmor på føden som humrer litt over deg. Om du ikke ringer og det faktisk er noe galt, vil du oppleve noe ganske annet. Du skjønner hva du bør gjøre, sant?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 hvor lenge har du følt det slik da? Jeg kjenner igjen følelsen. Men det er sant som jm sier, babyen kan ha snudd seg, og da kjenner man ofte mindre liv. De på føden vil jo enten gi deg en beroligende forklaring og si at du ikke trenger å komme inn utfra symptomene... eller så tar de deg inn til en sjekk. Om du er veldig bekymret er det bedre å ringe, for det er ikke bra for babyen din at du er urolig. Alt er nok bra med den lille skal du se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå