Gå til innhold

Jeg håper virkelig ikke at vi skal ta fødselsannonsebilder en av de neste dagene. Da får mannen min juling!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han og guttungen har vært hos frisøren nå på formiddagen, og gjett hvem som kom hjem med en treåring med blått hår?!?!?!

Åååååå!

Det er så utrolig stygt og harry!

Dessuten er ikke dette noe gutten vår er så gira på, så han har IKKE kommet på set selv, for å si det sånn. Da hadde det på en måte vært greit...

Nei, det er IKKE min sønn som blir avbildet i avisa sammen med lillesøstra si, med BLÅTT hår! *stønn*

(Men, det kunne ha vært værre... Det kunne ha vært MANNEN som kom hjem med blått hår, og fargen kunne ha vært permanent...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, gjett! :)

Skrevet

Blått hår som i spray-etter-frisøren-blått-hår?

Eller permanent blå hårfarge?

Skrevet

hihi. Da hadde mannen min fått gjennomgå også, for å si det sånn.. :) Håper det forsvinner i vask raskt, da.. :)

Skrevet

Hehe, da jeg var hos frisøren med sønnen min sist gang spurte frisøren om han skulle spraye farge i det.. Jeg svarte at Neitakk, det trengte han ikke. Men han insisterte og sa det går ut i første vask, så da ville selvfølgelig min 5-åring ha grønt hår.

Synes også det er kjempeharry, men gutten var fornøyd. Det var jeg også da fargen forsvant i sluket samme kveld ;)

Skrevet

hadde gutten min ville hatt det , hadde han fått prøvd det ut ^^ liker han det så gjør han det. Men nå har jeg hatt både blått, rosa og lilla hår i løpet av de siste to årene.

=)

Skrevet

hehe.... syns det var kult :D jeg vil også ha blått hår

Skrevet

Synes det høres kult ut jeg....håper ikke du var for streng (sint) på mannen din, han tenkte sikkert også at det var kult :)

Skrevet

Det går lett ut av håret. En hårvask så er det vekke.

Skrevet

Hehehe... Gutten sitter i badekaret nå;)

Jeg var ikke sint i det hele tatt på mannen min. For det første var det ikke hans ide, og for det andre må han selv få velge slike ting når han tar med gutten til frisøren.

Jeg håper at det går ut nå ved første vask, for jeg synes virkelig det er grusomt, og ser mørkt på å ha en blåhåret gutt i fødselsanonsen.

Men jeg synes det er unødvendig av frisørene å spørre barna om dette uten å høre med foreldrene først.

Dessuten ser jeg ikke poenget med det, når sønnen vår ikke er spesielt gira på det. Hadde han vært det, og bedt om det selv, hadde det vært noe annet...

Skrevet

syntes ikke det gjør noe om de spør om det,er jo gøy for ungene en liten "belønning" for og ha sittet fint og klippet håret,ser ikke noe galt i det når det går ut ved første vask,selv om jeg ikke syntes det er fint så må jo ungene få lov til og prøve ut ting de også;)

Skrevet

Må vi betale ekstra for det?

Det lurer jeg på hver gang, men greier ikke å spørre!

Jenta her i hus får alltid tilbud om å sette opp håret og spraye med glitter. Noe hun gjeeerne vil seff!! Hvertfall det med glitter.

Men jeg ser for meg at de skal ha minst 100kr ekstra for det?

Skrevet

D aer håret vasket, og det gikk faktisk bort!

Det gjorde det ikke forrige gang ;)

Det er jo ikke krise, men jeg synes ikke det er nødvendig å spørre barna før man har spurt foreldrene, og når mini ikke setter særlig pris på det, blir det bare unødvendig.

Hadde han blitt kjempeglad/syntes det var stor stas, hadde det vært kurrant;)

Ja, anonum. Vi betaler sikkert 50 kroner for det. Minst ;) hehehe... *huff*

Skrevet

Har sett at rødt/orange/rosa sitter godt i håret....og hodebunnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...