dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Er litt usikker på hvordan jeg skal bruke det. Har prøvd med litt frem i brød,men ble ikke det helt store. Tenkte å prøve å lage pannekaker.
It's all about me Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Bruker Fiberhusk i gjærdeig, men i pannekaker hopper jeg over det. Vaner det ut etter anvisning på pakken oh har det i deigen, ikke noe mer hokkus pokkus enn det.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2010 Ok. Kunne tenke meg å prøve å bruke det til andre ting også,men finnes jo ikke noe oppskrifter og jeg kan nesten ikke prøve ut i all evighet heller. Kanskje noen andre vet? Bruker du vanlig mel i pannekaker da eller? Tenkte kanskje det gikk an å blande det med hvetekli.
It's all about me Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Nei jeg bruker bare FiberHusk til glutenfri baking. Så jeg lager pannekeker av Finax glutenfritt mel. Halvparten fint og halvparten grovt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå