Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Selv har jeg bare tatt folsyre og tranpiller fram til nå, men da jeg var på apoteket før helga klarte sannelig apotekdama å overbevise meg om at jeg burde gå for Lifeline Gravid istedet. Så nå har jeg begynt på det istedet da, for tenkte det uansett kunne være greit m litt ekstra kalsium og vitaminer siden melkeforbruket ikke er så altfor stort, og lysten på frukt og grønt er heller laber... Dere da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2010 hmm...Folat er vel det viktigste, men tror det er anbefalt med omega 3/ D-vitamin i tillegg. Sjekk ut mer her: http://matportalen.no/artikler/2010/1/1262767081.47
Snuppa<3 Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Tar også Lifeline Gravid. Greit å få alt i ett, selv om de er relativt dyre. Lissja: Kan være greit å ta omega 3/ drikke tran i tillegg, det er viktig for utviklingen av barnet, og det er generelt for lite omega 3 i det norske kostholdet =)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2010 hehe, ja de sier jo at tran gjør barnet smartere, så det kan vel uansett ikke skade kanskje?
Ankers Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Tar folat, omega 3 og nå jerntilskudd pga svimmelhet. Sist tok jeg vel masse mulitvitaminer. Tror jeg skal kjøre på med m lifeline når jeg har spist opp det jeg har så langt. Tror på Lifeline, så ikke tenk at det var dumt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå