Gå til innhold

Når kom energien tilbake jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8 uker på vei og trettere enn trettest, når er det vanlig at energien vender tilbake? *Gjesp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, leter også etter energien. Er 24 uker på vei og har vært veldig trøtt og sliten hele tiden. De sier jo at det pleier å bli bedre i 2. trimester, så du kan jo håpe på det.

Skrevet

ble mye bedre i uke 10:) føler meg helt normal nå!!:o)

Skrevet

Får håpe at det snart snur for deg da lykke74 :o)

Skrevet

Jeg er straks i uke 33 og leter enda etter energien.. :/ Men regner med fåtallet har så lite energi SÅ lenge, for jeg har slitt med det hele svangerskapet, både det og kvalme... har enda et lite håp om at det blir bedre snart, hadde vært kjekt og hatt bare liiiitt mere energi til fødselen ivertfall, men det går sikkert greit :)

Masse lykke til alle sammen!

Skrevet

zzzzz.,..energi? Hva er det? Stadig like ekstremtrøtt. 10 fullgåtte uker nå.

Er sikker på at grunnen til at jeg ikke har vært kvalm i dette sv.sk er fordi jeg har vært/er altfor trøtt til å kunne være kvalm :o)

Pleier å bedre seg i 2.trimester da, så håper virkelig at det gjør det denne gangen og :D

Skrevet

skal si ifra når det skjer. har ikke sett snurten av noe energi enda. 29uker....

Skrevet

Tja, er fortsatt sliten, i uke 26! :) Men, jobber og har lite barn.. Første gang var jeg student, og kunne hvile mer når jeg ville.. Da gikk det fortere over, så kommer nok litt an på den generelle situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...