Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister så mye hår fortsatt, 4 mnd etter fødselen.Ammer ikke,så det er ikke det.Noen andre og?Har ingen mangler ifølge legen..Håret vokser ut,men har fått så mange "småhår" på toppen.Må legge det ned m noe,men ser likvel ik bra ut:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to..., helt håpløst!

Jeg begynte å miste endel hår når hun var omkring 3,5 mnd, og nå noen uker senere er det fortsatt like ille. Så forrige uke gikk jeg til det drastiske skrittet å klippet meg helt kort:) Men det er helt vanlig å miste masse hår, uansett om man ammer eller ei. Har lest et sted at man mister ca 100 hårstrå hver dag, og i tillegg mister vi de "ekstra" vi fikk under graviditeten. Ikke noe morsomt, men det går forhåpentligvis snart over!

Skrevet

Håper det... for det ser ikke bra ut..

Skrevet

Hehe. Her er det også kraftig røyting du gitt! Det er visst vanlig, da man som oftest ikke mister like mye hår under graviditeten. Man må liksom røyte det av i ettertid, som jeg har forstått d :P! En smule kipt egentlig. Jeg som fikk så fiin hud og hår under svangerskapet. Jaja :)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg har samme problemet. Jeg begynte å miste hår da småen var rundt 3,5 mnd, og nå er det helt ekstremt. Jeg er som Hans og Grete, bare at jeg lager en sti av hår, ikke brødsmuler. Jeg tar multivitaminer, men legen sier det skyldes hormoner under graviditeten.

Jeg skal gjøre som ei over her: Klippe meg kort! Jeg som har spart til langt hår så lenge :-(

Skrevet

Jeg og syntes håret mitt var så fint under svangerskapet. Hadde helt glemt hvor mye man mistet...Men kan virkelig ikke huske at jeg mistet såå¨mye med førstemann..

Skrevet

Det er helt normalt sa frisøren min og det kommer tilbake. Man mister nesten ikke noe i graviditeten og det er jo normalt å miste hår (ihvertfall litt). Jeg begynte også å miste masse da min sønn var rundt 3,5mnd og trodde jeg skulle bli skallet. Nå fra han var ca 8mnd vokser håret mitt kjempe fort i lengde (veldig happy siden jeg har langt og ønsker å ha enda lengre) og det vokser masse nye hår under det gamle. (ser ut som om jeg har fått ufrivillig pannelugg - heldigvis vokser det i vill fart!)

så ikke bekymre dere:)

Skrevet

Her startet hårtapet da lillebror ar 3 mnd og varte til han var rundt 6mnd. Så det trenger ikke vare så lenge..:o) Kommer seg nok snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...