IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hei, jeg har en dose med Crinone igjen, som jeg skal ta i kveld. Da har jeg tatt i 15 dager. Når fikk dere mensen etter Crinonestopp, når dere ikke var gravide? Jeg har slitt med for kort lutafase, og kan få mensen så tidlig som 9 dpo, men ikke noe tegn til mensen enda. Takknemlig for alle svar
MK73 Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har alltid fått mensen til vanlig tid når jeg har gått på Crinone, for meg vil det si rundt 14 dager etter uttaket. Har du testet, da?
ALIICE Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg får også mens til vanlig tid, selv om jeg går på crinone.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har "bare" blitt inseminert, men tar Crinone pga kort lutafase. Det er nøyaktig 2 uker siden inseminering i dag, og har testet med CB med kryss. Testet halv fem i natt, da jeg måtte tisse, og fikk som jeg trodde, ikke noe strek. Da jeg sto opp i 8 tiden, er det en veldig tydelig blå strek der, men tynn, og jeg vet at det ikke er sånn de skal se ut. Har lest litt her inne om flere som har fått falsk positivt på disse, og det er så kjedelig, for selv om man VET at det ikke er til å stole på, så får man jo falske forhåpninger.. Vi får se når mensen dukker opp, det har litt og si i forhold til om jeg "rekker" neste forsøk.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har "bare" blitt inseminert, men tar Crinone pga kort lutafase. Det er nøyaktig 2 uker siden inseminering i dag, og har testet med CB med kryss. Testet halv fem i natt, da jeg måtte tisse, og fikk som jeg trodde, ikke noe strek. Da jeg sto opp i 8 tiden, er det en veldig tydelig blå strek der, men tynn, og jeg vet at det ikke er sånn de skal se ut. Har lest litt her inne om flere som har fått falsk positivt på disse, og det er så kjedelig, for selv om man VET at det ikke er til å stole på, så får man jo falske forhåpninger.. Vi får se når mensen dukker opp, det har litt og si i forhold til om jeg "rekker" neste forsøk.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2010 Takk for svar! Jeg har "bare" blitt inseminert, men tar Crinone pga kort lutafase. Det er nøyaktig 2 uker siden inseminering i dag, og har testet med CB med kryss. Testet halv fem i natt, og fikk som jeg trodde, ikke noe strek. Da jeg sto opp i 8 tiden, er det en veldig tydelig blå strek der (sterk i fargen), men tynn, og jeg vet at det ikke er sånn de skal se ut. Har lest litt her inne om flere som har fått falsk positivt på disse, og det er så kjedelig, for selv om man VET at det ikke er til å stole på, så får man jo falske forhåpninger.. Vi får se når mensen dukker opp, det har litt og si i forhold til om jeg "rekker" neste forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå