Gå til innhold

Agnes vs Ingeborg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket av disse syns dere er finest?

Agnes eller Ingeborg

Ei jeg kjenner forsøker å velge mellom disse. Tenkte å høre hvilket dere foretrekker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig. Begge er veldig fine.

Tror jeg holder en knapp på Agnes.

Skrevet

Veldig fine begge to. Men jeg holder også en knapp på Agnes:))

Skrevet

Fine navn begge to :) Jeg likte ikke Agnes før, men nå er det fint. Tror likevel jeg holder en liten knapp på Ingebort :)

Skrevet

Hun har god smak iallfall! Kunne glatt brukt begge navnene selv. Kanskje en knapp på Ingeborg, men det er bare såvidt...;-)

Skrevet

Nydelige navn..

jeg ville valgt Agnes....eller Ingeborg;)

Skrevet

Om man liker begge to like godt, Ingeborg, for jeg tror Agnes er veldig up and coming.

Skrevet

Agnes helt klart! Liker ikke ingeborg.

Skrevet

hmmm...den nøtta var vanskeleg å klekke....2 nydelige navn begge to.......Måtte eg ha valgt hadde eg valgt Agnes.

Skrevet

Ingeborg syns eg var finast.

Skrevet

Dette var ikke lett. Fine navn begge to, men med kniven på strupen tror jeg at jeg ville godt for Ingeborg. Men Agnes er fint det og. hmm..

Hva med Ingeborg Agnes? Eller Ingeborg Anna, det het min Oldemor.

Skrevet

Kjempegod smak ja, helt enig. :)

Blir nok bare enkeltnavn der i gården (siden alle har det) , så det blir enten eller.

Skrevet

Helt klart Agnes, som er utrolig vakkert :) Jeg har ei lita Agnes selv, og er helt forelsket i både navnet og godjenta mi.

Skrevet

For en fantastisk navnesmak!! :)

Jeg ville valgt Agnes. Har selv ei nydelig, lita Agnes. Er så fornøyd med det navnevalget.

Men Ingeborg ligger også på topp 3 hos meg, så veldig godt valg det også:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Foretrekker og foretrekker, men hvis jeg må velge sier jeg Agnes. Ingeborg har jeg for dårlige assosiasjoner til.

Skrevet

Agnes. Kjenner et lite knippe forferdelige Ingeborger. :)

Skrevet

Flotte begge to kanskje en knapp paa Agnes

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenkte bare fortelle at da var jenta deres født og hun fikk navnet Ingeborg etter tippoldemor.

Skrevet

Gratulerer med et nydelig navn =) Hyggelig at folk skriver hva de ender opp med.

Skrevet

Aldeles nydelig, takk for oppdatering:)

Skrevet

Følte den siste kommentaren der var et ørlite og indirekte spark i sida til meg, prebs? Hehehehe... ;)

Men du vet jo sånn cirka, da;)

Skrevet

Jeg vet det sånn ca. og uansett får jeg vite det helt sikkert når jenta blir født :) Tenkte faktisk ikke på deg i denne smmenhengen, Kapablus, jeg ville bare gi Blomstersara ros for at hun kom med tilbakemelding - for det ER unektelig hyggelig å få vite hva folk velger til slutt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...