Nivea30 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Immunsystemet mitt trenger tydeligvis litt kickstart, men jeg må begrense koffeininntaket, så det hadde vært veldig greit om jeg fikk tak i grønn te uten koffein..
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg kjøper grønn te uten koffein i en kaffebar vi har i byen. Det er ikke løsvekt, men den finnes ikke i vanlige butikker som Rema, Kiwi, Rimi osv. Vet faktisk ikke om man får tak i det i vanlig dagligvare, men det burde finnes i noen med stor utvalg syns jeg.
frk Nilsen Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Det er jeg ikke sikker på gitt, men det er mindre enn i svart te i allefall. Rohi bush(rød te) er koffeinfri te, ganske god også
Nivea30 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2010 Ok, takk for svar:) Får stikke innom en helsekostbutikk og høre om de kanskje har der. Forresten. rød te har jeg aldri hørt om. Er den like sunn som grønn te?
solita 06 Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Rooibos appelsin er god! Liker best den i løsvekt fra Black cat, men finnes også i poser, uten appelsin, med andre smakstilsetninger, rettferdig, økologisk m.m. Koffeinfri og har noen gode egenskaper jeg ikke kommer på i farta. http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/aspa_lin/art1.htm Sånn, her står det litt, inneholder antioksidanter bl.a.
mastermind Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 sunkost og life har en te-serie uten koffein som heter london. frukt-te og smaker frukt! kjempegod! finnes også som grønn te, koffein-fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå