Gå til innhold

Til alle gamle kjente :o)))

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Ikke gamle bokstavelig talt men hehe hvordan går det med dere????

Ser at dere har kommet langt og sikkert kjenner masse liv i magen nå, åhh som jeg savner den tiden, og det at jeg lå i 5 mnd er helt glemt :o)

Jeg misunner dere såå denne tiden, nyt den...

Lille/store marius hehe er nå 13 mnd og går rundt og skravler i ett, river ned det mor har og ja det er vel sånn det skal være hehe..

stoooor koser meg som mamma.. men fytti jeg savner magen min..

Ønsker dere masse lykke til videre i sv.skapet og fortell gjerne hvordan det er med dere, sååååå kos å lese :o))

stooor klem fra meg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, jeg husker deg :-) Jeg het "lillepanter" på ass.befruktning, og var litt aktiv der i 2006-07. Fikk ei velskapt jente med IVF hjelp i aug 2007...og jammen meg ble jeg gravid på naturmetoden i aug i fjor!!!! :-) Det var helt utenkelig, da jeg aldri har blitt gravid på den måten.

Gynokologen min ble overrasket og synes det er en liten sensasjon når jeg er 38 år på toppen av alt :-)

Så koselig å høre at du og lille marius har det moro. Har du tenkt å prøve igjen....?(vet du har slitt lenge til lille marius kom med naturmetoden også)

Klem fra

Hei du... det var lenge siden..ja husker deg :o))

Så fantastisk å høre at også du har blitt gravid på den måten som er best hihi.... når har du termin?

Og går alt bra med deg i sv.skapet?

Blir ikke fler her, måtte ta et valg, relativt tøft valg men sånn er det!

Jeg kommer til å få det samme sv.skapet igjen og jeg kommer ikke til å være så flink til å være rolig og ligge da når man har en liten en fra før.

Jeg lå jo de siste 5 mnd... fare for prematur.. så jeg lå fra uke 19 til 38

Jeg er så takknemlig for lille marius gulle mitt og nyter hver eneste dag med han. og sånn blir det.. men ja mange tanker osv.. men som jeg sier til meg selv, hva hvis jeg får i uke 23 og blir liggende på sykehus i flere mnd osv, hva med gullgutten min.. nei jeg klarer det ikke ovenfor han.

Min lege, og sykehuset ble også greit overrasket når jeg også ble gravid på egenhånd hihi...

Gleder meg til å høre hvordan det går med deg nå... klem

• 2 uker senere...

Hei Tullemor!!

Klart jeg husker deg :-) Skulle bare stikke nesa innom her i dag, etter masse styr med nytt passord og greier. Husket jo ikke hvordan jeg gjorde det med innlogging engang... men sikkert like greit. Jeg "bodde" jo på disse sidene en laaaang periode, så....

SÅÅ kos å høre at du har fått gutten din!! Gratulerer så masse!! Husker så godt hvordan du slet med valgene dine og med kjærligheten...det var ikke lett (og det er sikkert ikke like lett nå...?) Skjønner det du skriver med at du savner magen...graviditet er en fin tid.:-)) Og den kommer liksom ikke tilbake...ikke på samme måte iallefall...

Jeg fikk jo gutten min i 2007. Etter et svare strev...som de fleste andre her inne...men jammen er det verdt hver en sprøyte, hver en tur for å kaste opp, hvert et steg der det river i bekkenet...hver en tåre der man gråter over hvor redd man er for at det skal gå galt..... Alt legges bak en når man holder det mest vanvittig dyrebare i armene; nemlig en liten baby :-))))

Vi har begynt å prøve på et barn til, men er klar over at det ikke er sikkert vi kan få flere....jo mer jeg tenker på det, jo verre er det. Prøver å være avslappet til det men det er jo ikke like lett. men jeg er såå takknemlig for de vi har og får et like lykkelig liv selv om vi ikke skulle få flere! Vi er uansett heldige! :-)

Hvorfor var det risikosvangerskap? Var det fordi du hadde mista før?

Kos deg maaassse videre med Marius!!! :-))

God klem:-)

Hei Lenn :o))) sååååååååååååååå kos å høre fra deg .-)))))))))

Så spennende at dere er litt i gang igjen men skjønner at det er litt blandet følelser, vi fikk jo ikke våre små på det første forsøket for å si det sånn hehe... men som du sier alt er glemt ;o)

Jeg lå fra uke 19-38 pga fare for prematur, har for kort livmorhals. så det ble et sinnsykt tøft sv.skap. men jeg hadde jo ingen andre små å ta hensyn til så derfor gikk det bra. Jeg lå i 5 mnd og da mener lå!!!!

Og legene mener jeg vil oppleve det samme og ikke så lett å være rolig med lille marius hehe.. så her blir han mammas gullgutt :o)) og han kom jo på egenhånd også etter 11 år så det var en mening med denne lille prinsen.. og så bestemt som han er hehe.. men når han har kommet igjennom tette eggledere og 11 år så er det kanskje ikke så rart han er bestemt hihi..

Han er nå 14 mnd og går rundt hihi så herlig og sier mamma hele tiden og det er like uvirkelig for meg hver gang han sier det, er det meg liksom ?? jeg er jo vant til å bare høre tante, tante... i så altfor mange år.

Nå er han barnehage gutt og stortrives..

Vil ønske deg masse lykke til videre med prosjektet.. gleder meg til å høre videre :o))

stoooooor klem

Annonse

Tenk, så fantastisk!! Etter 11 år og tette eggledere etc. Det skjer fortsatt mirakler, det er sikkert :-)) Skjønner godt at dette blir den "siste". Må være tøft å skulle gå gjennom det en gang til, blir jo nesten umulig også, når du har en liten å ta hensyn til i tillegg.

Jeg skal stikke nesa innom av og til, håper jeg ser deg med flere da! var litt rart men veldig kos å være inne her igjen!! :-))

Stoor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...