Gå til innhold

Jeg kjøper gjerne brukt og arver mye...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men grensen går ved brukte tøybleier! Hvem i all verden kjøper det? Ville du brukt undertøy noen andre hadde hatt før deg, selv om det er vasket aldri så mye? Og bleier har jo blitt bæsjet og tisset i. Æsj, sier jeg bare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om jeg ville kjøpt brukte tøybleier, men jeg hadde ikke hatt noe problemer med å bruke det til flere egne barn.

Skrevet

Jeg kunne både ha arvet tøybleier og brukt undertøy andre har brukt dersom det var blitt vasket. Hvorfor ikke? Det er vasket!

Skrevet

Ville du kjøpt brukt undertøy til deg selv?

HI

Skrevet

Nå ser jeg ingen grunn til å kjøpe brukt undertøy til meg selv, mens tøybleier derimot koster ganske mye og ville være logisk å kjøpe brukt.

Men i prinsippet ville jeg ikke synes det gjorde noe å bruke en truse fordi noen andre hadde brukt den før, så lenge den var renvasket.

Skrevet

Enig! Eller, det spørs hvilken del av bleien det er. Hvis det bare dreier seg om det vanntette sperrelaget i plast som mest sannsynlig aldri kommer i kontakt med væsken, og i hvertfall ikke bæsje, så hadde det ikke spilt noen rolle; men disse er jo uansett så billige...

Hadde det derimot dreid seg om en "alt i ett" eller, ullbukse som hadde blitt våt eller lign så neeeeitakk, ew!

Skrevet

Det går en grense ja.Kjøper heller vanlige bleier enn å kjøpe brukte tøybleier etter fremmede barn.Ville ikke kjøpt brukte truser til meg selv,da gjør jeg det heller ikke til ungene..

Skrevet

Har ikke kjøpt brukte tøybleier, men har fått slike tøytruser med bleie i. Ungene har begge brukt dem, de er 100% bomull med plastikk utenpå, og de går inn på 90 grader. Ingen betenkeligheter med det, synest faktisk ikke det er litt ekkelt en gang.

Kjøper ikke brukt undertøy til meg selv, men kan låne en ren truse om det er behov for det, og jeg har vært på overnatting hos familie eller venner og selv har glemt. Synest ikke det er ekkelt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...