lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Når hun var bitteliten sov hun stortsett i kurven i stua hver blund om vi ikke skulle noe spesiellt. Ellers ute i vogna. Hun sov vel i kurven i stua 1-2 blunder om dagen til hun var 5-6 mnd. Etter det i vogna i kjelleren eller ute. Når hun var litt over 2 år solgte jeg vogna hennes, for jeg tenkte hun ville sove like godt i trilla, men det nektet hun plent, og begynte å sove formiddagsluren i senga eller på sofaen.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Gutten min har begynt å sove dupp i senga, for 3uker siden så kunne han godt sovne på lammeskinnet på gulvet,men nå nekter han. 3 1/2mnd gammel Han sover også dupp i vogna når vi er ute å går tur. Noe som vi gjør vær dag. Så han får sovet ca 2timer i vogn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Gutten min har begynt å sove dupp i senga, for 3uker siden så kunne han godt sovne på lammeskinnet på gulvet,men nå nekter han. 3 1/2mnd gammel Han sover også dupp i vogna når vi er ute å går tur. Noe som vi gjør vær dag. Så han får sovet ca 2timer i vogn.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Når mini var liten så sov hun enten i kurv eller i vognen. Nå er hun året og sover i senga..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 pjokken sover i vogna i gangen på dagtid, det har han gjort siden han ble født, nå er han 6 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå