Gå til innhold

Spiser dere saltpølse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel egentlig spekemat, men styrer dere unna det?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ingen saltpølse her i gården. kan fryses i 3 dager på minimum -19 grader da, da kan du spise. men aner ikke hvor kaldt det er i frysen min jeg. Så styrer heller unna.

Savner det.

Skrevet

Spiste det akkurat nå, da får jeg finne på noe annet å spise da. Det var en helt ny pakke så håper det ikke gjorde noe denne gangen:/

Jeg er super kresen på pålegg/brødmat, spiser så å si bare saltpølse, så dette blir vanskelig, hehe:P

Banan er jo egentlig godt, så da blir nok det det nye pålegge:)

Skrevet

Jeg spiste det forrige svangerskap, men denne gangen har jeg ikke spist så mye. spist et par ganger, fra nyåpna pakke.. men har ikke hatt sååå lyst på heller.

Skrevet

Har fryktelig lyst på det, men har rett og slett ikke samvittighet til å spise det, siden det ikke er anbefalt...SUKK, kjipe greier! Meeeen, trøsten får være at salamien smaker dobbelt så godt i ukene rett etter fødsel- det var ikke mye annet enn salami på skivene en good stund da nei;)

Skrevet

Holder meg unna. Spiste litt i første svangersk, før jeg ble informert om at det er spekemat... Det står faktisk ikke opplyst på pakkene at det er rått kjøtt heller. Hadde aldri tenkt på det før jeg ble gravid. Saltpølse kan være farlig å spise, liksom. Spiser kokt skinke istedenfor.

Skrevet

Spiste det til frokost idag og spiste det under hele forrige svangerskap..

Visste ikke engang at man ikke skulle spise det:p

Men uansett tar jeg alle de anbefalingene om hva man skal spise og ikke spise med en klype salt. Tror ikke det er farlig så lenge man ikke spiser veldig mye av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...