Gjest Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg mistet en p pille i vasken dagen etter vi hadde sex (søndag).. Dagen etter det igjen glemte jeg å ta pillen i det hele tatt (mandag), altså over to døgn uten beskyttelse. Så tenkte jeg at siden vi ikke har bestemt oss hundre prosent for å begynne prøve igjen, at det var best å ta to på samme gang, så da gjorde jeg det på tirsdags kvelden. Og så var brettet slutt. Nå har jeg ikke tenkt å begynne på pillen igjen, vi får heller være forsiktige til vi har bestemt oss helt. Men- jeg må jo innrømme at jeg håper at jeg har blitt gravid:) Onsdag og idag har vi også hatt sex, og nå får jeg begynne vente på mens eller ikke mens. Pleier få den 3-4 dager etter siste pill. Beklager, dette var mye informasjon, men har jo et lite fnugg av et håp. Vi har snakket mye om dette, vi har to barn fra før, og nå er det snart for sent å begynne med en til fordi vi er godt opp i 30-årene begge to.
..snøklokke.. Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Dytter denne litt, hadde håpt noen hadde svar:)
nurkisimaven Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 tror ikke det er "farlig" å glemme på slutten av brettet:)
minnimus83 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 har hatt rar følelse og litt smerter i dag og i går d e ikke noe positiv tegn til graviditet d vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå