Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Hun har lenge gått å sagt at hun gleder seg til å bli bestemor til ei jente. Nå er jeg gravid, har vært på UL og funnet ut at det er en liten gutt. Jeg sa bare til mor at vi ikke fikk sett kjønnet.. vet at hun kommer til å bli skuffet med det samme, men at det går over. Men gruer meg sånn til å si det:( Selv er jeg lykkelig over en gutt!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 herregud!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis hun blir skuffet så får hun jaggu bare bli det. Makan til teit oppførsel! Det viktigste er vel at ungen er frisk og rask og at hun i det hele tatt blir bestemor. Jeg hadde stolt fortalt at du ventet en liten gutt!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 hvorfor i allverden har hun sagt at hun gleder seg til å bli bestemor til jente når dere ikke visste kjønnet? Veldig korttenkt. Det er faktisk 50 % sjanse for gutt, det vet hun vel? Hun har nok bare sagt det halvt på spøk, og jeg tror ikke hun blir skuffet når du sier det blir gutt!!
snurretassa Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Er det mange gutter i familien fra før, kanskje? Det er det nemlig hos oss, ingen jenter. Bare guttebarnebarn på begge sider, så da vi annonserte at vi skulle ha en til, var det selvsagt kommentarer om at "nå kommer vel jenta", men sagt med et smil om munnen! Og når vi så kunngjorde at nestemann inn i familien er en - tadaaa - GUTT! så tror jeg ikke noen ble oppriktig skuffet, det er i så tilfelle deres eget problem. Gener er gener, det er jo bare sånn det er! Skjønner virkelig ikke at noen på fullt alvor kan bli fornærmet for sånt, det er jo utrolig sneversynt og tåpelig. Ville bare gitt F i hvordan folk reagerte, altså. Hev deg over det og gled deg over et friskt, herlig barn!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Hun har alltid sagt at hun håper jeg får 2 jenter:( Til og med har hun stikket flere kjoler. HI
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 12:05: Det kan ikke være det heller, dette er vårt første barn, og min bror har 3 jenter. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå