gilgi Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Lurer på om det alltid er 14 dager mellom el og mens, eller kan det også være 1 uke eller få dager mellom el og mens. Jeg har stort sett syklus på 28-30 dager, men hadde først positiv eggløsning forrige lørdag på dag 19. Hvor tidlig kan man teste etter eggløsning.
Lille diamant Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg fikk og første positive EL-test sist lørdag, og har 29 dagers syklus. Så da er vi ganske likt denne pp'en da utålmodig som jeg er så testet jeg i dag tidlig siden jeg er så veldig oppblåst i magen for tiden. Men det er jo alt for tidlig, så forventet egentlig ikke noe tegn på graviditet enda da ;o) hehe Men sist jeg var gravid (mistet 11+3) så fikk jeg positiv test 10 dpo, så tror liksom at jeg skal få det i neste graviditet også..men det vet man vel aldri så det sikreste er vel å bare vente til 2-3 dager før ikm, og teste frem til ikm om man er utålmodig som meg!
gilgi Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2010 Krysse fingre for oss begge. Jeg liggende en billigtest gravistrimmel som jeg hadde lyst til å teste, men får vel vente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå