Lotta2010x2012 Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg er gravid!! Og denne gangen er det skikkelige greier, testen ble positiv før jeg fikk lagt den fra med, aldri fått så positiv test før, hihi:D Har litt stikkingen i puppene. veldig følsom nippel, og ellers ømme. Ellers ingen tegn.. JUHU!!! Er sååå glad, kan nesten ikke tro det:) Håper dette er gangen jeg får gå i ni måneder=)
sister wanted Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Gratulerer, Lotta. Såååå kjekt. Har du prøvd lenge? Skrev nettopp et innlegg på IKM uke 5. Synes det er så kjekt å se at så mange er blitt gravide denne pp. Jeg er dessverre ikke kommet igang med prøving etter SA i romjulen. Har ikke kommet igang med ordentlig syklus enda, tror ikke jeg har hatt EL enda, dessverre. Lange uker med venting. Men nok om det. Hurra for deg!
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Gratulerer:) Hvor mange dager over forventet mens er det? Så kjekt:)
Lotta2010x2012 Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2010 Vi har prøvd i 13 måneder, så det var deilig:) Har selv hatt 2 sa, og vet det er utrolig triste greier, og det gjør meg veldig engstelig nå. Men Jeg skal ikke la det styre meg, skal glede meg så lenge jeg kan uansett! Denne gangen har jeg en mye bedre følelse:D Veldig kjekt å se at det har klaffet for så mange:) Håper du kommer i rute, og at du slipper å vente så lenge før den sitter igjen, lykke til! Er bare 2-3 dager over nå. Første gangen jeg testet i dag. Har ikke turt å håpe for mye, men nå er det så sant så sant, hehe:)
Carina har to små gull Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Hurra!!!! Gratulerer så masse Stol på magefølelsen, denne gangen kommer det til å gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå