Gå til innhold

Noen her med to tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det finnes et forum for pseudotvillinger, men synes det er så lite aktivitet der:(

så jeg spør her:)

Vi er gravide igjen, minstemann er 7,5 mnd. Ikke HELT etter planen vår. Hadde snakket om å prøve til høsten;)

Men nå er det sånn da, og lille knøttet er selvsagt velkommen.

Jeg bekymrer meg selvsagt litt da. Hvordan blir svangerskapet med en liten i huset? Og hvordan fungerer kroppen med å være gravid så raskt igjen. Har litt dårlig samvittighet for å ta mye tid fra han minste vi allerede har. Når er det meningen jeg skal få sove osv;)

hehe. Noen i samme situasjon eller som allerede har vært gjennom det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Disse sidene er helt håpløse for tia! Se bort fra de andre to innleggene:)

Skrevet

Hei. ja jeg har også vært innpå den siden men det skjer jo ikke noe der. Jeg har en liten som no er rett over 5 mnd og så jeg er 16 uker på vei med neste. Ble litt sjokket når jeg plutselig var gravid igjen, men må bare ta det som det kommer.

Her blir det bare 11 mnd mellom de og jeg sliter med mye av de samme tankene, har prøvd og lese litt på nettet men har ikke funnet noen som får så tett som jeg.

Men den lille som jeg har fra før er sååå snill, hun sover hele natten og er stort sett smilende bli, det skal nok gå bra for oss begge.

Men det er ikke til og legge under en stol at både svangerskapet og den første tiden kommer sikkert til og bli steinhard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...