Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Så flott at det endelig skjedde, det må være en stor dag for deg og dine!
Rampongi Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Slenger meg på den Pa Te Ti Ca! Spanjoooolspire på gang? Gratulerer!
yasmina Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Gratuler saa masse !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest sug lut Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Også tre på en gang! Regner du med fler etterhvert?
Gjest Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Snakker vi tomater eller barn? Uansett, grattis!
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, jo takk :-D Det er faktisk ikke tre, som vi først trodde, men seks eller sju! Jeg tror sjokket og gleden da jeg stod opp i dag tidlig gjorde meg så slørete i blikket at jeg faktisk ikke så alt helt klart. Når man først har fått så mange er det ingenting i veien for at det kommer flere etterhvert. Det som derimot forundret meg litt er at det er prøverørsspirene som kom først. De som ble laget "på riktig måte" viser fortsatt ikke tegn til å ha .. overlevd .. desverre.
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2010 #9 Skrevet 6. februar 2010 Selve spiren har en elegant og moderne lysegrønn touch. Krangle for mer info og bilder. *fortsatt i lykkerus*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå