Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Jeg kjenner sjefen min fra før av, og vi kan snakke åpent om det meste. Jeg har fått en del kritikk på jobben, som jeg synes er litt urettferdig, men klarer ikke å snakke for meg selv, og beskytte meg. Sjefen reiser bort, og blir ikke på jobb på ei stund, men jeg vurderer å sende en mail, og fortelle litt om hvordan jeg har det, og for å forsvare meg selv i ulike tilfeller som jeg føler meg uthengt. Men er såååå usikker, skal jeg fortelle om mine problemer, eller skal jeg la det være? (Det er noe ingen andre vet om da..)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Fortell om problemene, men gjør det for all del ansikt til ansikt. Om du ikke hevder deg selv, hvem skal da gjøre det?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg syns ikke du skal gjøre det. Jeg gjorde det i min forrige jobb, og det ble bare negativt for meg. Ta kontakt med psykolog som kan hjelpe deg, tror det er det lureste du kan gjøre!! Lykke til, og husk at du ikke er alene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå