Miamaria Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Har hatt en sånn natt i natt og. Brenner intenst i magesekken. Klarer ikke ligge stille engang. Så vondt er det. pleier å ha en sånn natt kanskje en gang i uken for tiden. Er gravid i uke 26. Lurer på om det er halsbrann jeg har? Har tatt noen tabletter mot det som heter Link. Hjelper en liten stund, sånn at jeg ofte sovner litt i alle fall. Men våkner etter en halvtimes tid igjen med like vondt. Noen som vet hva dette kan være? Er det halsbrann? Har prøvd å følge med på hva jeg spiser, men ser ingen sammenheng mellom måltider og smerter. Andre som har hatt det sånn? Noen som har tips til hvordan jeg kan unngå det, og hvordan jeg får det bort? Takknemmelig for hjelp!!!
melkekua™ Skrevet 6. februar 2010 #2 Skrevet 6. februar 2010 Jeg har magekatarr akkurat nå.......kjennes ut som det brenner i tarmene/magen..... det lindrer litt når jeg spiser, men etterpå svir det igjen....om ikke enda mer...nå passer jeg på å ikke spise sterke saker eller melkeprodukter så får vi se om det hjelper. Ble ekstra ille igår etter at jeg spiste kesamdip og grønnsaker.....dumme meg burde jo holdt meg unna kesamen :-s tror den har skylda for at det ble verre. Du får google magekatarr.
Gulosten™ Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Det er veldig mange opplevelser rundt hva som kan hjelpe, personlig syns jeg det hjalp når jeg først tok syrenøytraliserende og så en Gaviscon som la seg som et lokk/propp oppå. Jeg var helt ekstrem på slutten med minsten, måtte sove sittende og spiste ingenting annet enn tørt brød og vann. Jeg syns faktisk det hjalp å drikke melk, det er veldig basisk og hjelper på nøytraliseringen. Unngå brus, kaffe og sterk mat. Noen sverger til Lovehearts, jeg syns det var grusomt. Prøv deg litt fram og finn det som funker for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå