Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #1 Skrevet 6. februar 2010 Vi er venner på Facebook..Jeg sjekker siden hennes sikkert ti ganger, hver eneste dag..Om noen har skrevet på siden hennes, om hun har kommentert noe..Ja, i det hele tatt..Noen ganger kan jeg kjøre dit de bor, bare for å se om jeg kan se henne..Jeg synes hun er så ufattelig pen..Skulle nesten tro jeg var forelsket..Hva er det som skjer..Hun jobber i kommunen der jeg bor..I en butikk..Hender jeg kjører utenfor butikken bare for å se om bilen hennes står der..Hun er så pen, kunne ønske jeg var henne, så naturlig pen..Jeg drømmer om henne, tenker på den jenta hele tiden..Ser jeg henne, blir jeg helt på styr.. Hva tenker dere..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Gal er du ikke, men du bruker vel litt vel mye tid på denne jenta. Høres ut som du er forelsket.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Prøv å tenk på de dårlige sidene hennes... Grunnen til at det ble slutt osv... kanskje det hjelper mot galskapen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå