Gå til innhold

Kommer man på hotellet ved keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man havner vel heller på barselavdelingen eller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg kjenner som har tatt ks, måtte være ppå barsel. De fleste klarer jo ikke å komme seg ut av senga på egen hånd, og langt mindre løfte babyen til seg ved amming osv. Noen er jo i veldig god form da.

Skrevet

Jeg valgte selv å komme på hotell. Var kjapt oppe og fikk bo sammen med barn og pappaen på hotellet en dag etter snittet.

Bare positive opplevelser fra dette:)

Skrevet

Nei. De må være på barsel.

Skrevet

Jeg var på barsel et par dager. Kunne sikkert ha flyttet på hotell deretter, men jeg var i veldig god form og valgte å dra hjem i stedet.

Skrevet

I følge min jordmor kan jeg få bo på hotellet etter ca 2 dager dersom jeg ønsker det og ikke har komplikasjoner selvsagt.

Skrevet

Jeg hadde et planlagt KS på Ullavålk og der får man ikke komme på hotellet uansett. Jeg var i kjempeform og HATET å bo på dobbeltrom på barsel, hun jeg delte rom med skravlet HELE natten og sendte og mottok smser absolutt hele tiden. Jeg klarte ikke å sove og var helt utslitt etter den første natten. Jeg tryglet om å få lov til å komme på hotellet men det kom ikke på tale, endte opp med at jeg dro hjem istedenfor på dag 2, det var helt ok for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...